Arginin erekcióhoz

arginin erekcióhoz

Tehát miért ilyen népszerű az arginine a sportolók körében? Miért használják valójában? Az arginin, mint nitrogén-oxid fokozó Arginin, oxigén és teljesítmény Bár az arginin táplálékkiegészítése ritkán szükséges az egészség érdekében, joggal népszerű az edzést végzők és a sportolók között.

miután az antibiotikumok erekciója gyengült hogyan lehet növelni a pénisz anélkül

Ennek az oka az, hogy az arginin az előfutára egy másik vegyületnek, a nitrogén-oxidnak, amely a vérerek kitágulását okozza és ezáltal fokozza a vérkeringést, jobb tápanyag ellátottságot biztosít. A vérerek kitágulása fontos az edzés során, mivel megnövekedett véráramlást tesz lehetővé a dolgozó izmok felé.

Az arginin azáltal, hogy serkenti a nitrogén-oxid termelését és tágítja a vérereket, egyúttal megnöveli a vér oxigén szállító képességét is.

arginin erekcióhoz

A véren keresztüli oxigénszállítás képessége a dolgozó izmokhoz, egy rendkívül lényeges korlátozó tényező az állóképességi teljesítmény részére. Tehát bármely olyan táplálékkiegészítőnek, amely megnöveli a véráramlást, képessé teszi, hogy megnövelje az oxigénellátást és ezáltal a teljesítményt is. Arginin, oxigén és teljesítmény Az oxigén alapvető fontosságú az izmok számára a testmozgás hosszú szakaszai alatt. Ez azért van, mert az energiarendszer oxigént igényel az üzemanyag előállításához.

Az oxigént a vér szállítja az izmokba, készen az energia előállításának támogatásában.

L-Arginin potencia és vágyfokozó hatásai, működése

Oxigén nélkül az izmok nem tudnák megfelelően működni. Ezért, amikor a szervezetnek több oxigénre van szüksége, a légzés gyorsabbá válik, mert a szervezet több oxigént próbál juttatni a tüdőbe, majd a véráramba.

Ez az ahol az arginine kiegészítés érdekessé válik számunkra. Az arginin kiszélesíti az ereket és javítja a keringés, és ezáltal az oxigénszállítás hatékonyságát. Élettanilag az arginin ezen tulajdonságainak számos pozitív tulajdonsága van, tehát a kitágult erek és ezáltal a magán pénisz srácok, egyúttal akadálytalanabb vérkeringésnek köszönhetően csökkentik a vérnyomást, kedvezően hatnak a szív arginin erekcióhoz és a szexuális teljesítményre.

Nem tűnik nagy javulásnak? Gondolhatnád, de kulcsfontosságú arginin erekcióhoz egy versenyen.

Arginin tartós erekciós hatással

Ez lehet a különbség az 1. A javuló állóképesség mellett az argininről azt is kimutatták, hogy jelentősen csökkenti a vérnyomást. Hogyan sikerült elérni ezt a hatást? Úgy tűnik, hogy az argininpótlás csökkentette a kerékpározás oxigén felhasználást. Az arginin csökkentette a nyugalmi állapotban levő vérnyomást és a VO2max tesztben watttól wattig a csúcsteljesítményt, anélkül, hogy az oxigénfogyasztás csúcsértékű lenne.

Mindezek az adatok együttesen azt sugallják, hogy az arginin kiegészítés javítja a kerékpáros teljesítményt, mivel lehetővé teszi az alanyok számára, hogy több erőt adjanak le ugyanazzal az energiával vagy ugyanolyan erőt, kevesebb energiával.

arginin erekcióhoz legegészségesebb pénisz

Ezek a megállapítások az Exeter Egyetem kutatói által végzett és ben publikált hasonló tanulmány eredményeire támaszkodnak. Ebben a tanulmányban úgy találták, hogy a mérsékelt intenzitású kerékpározás oxigén felhasználása csökkent az arginine srácok nagy péniszekkel és a kimerülés ideje a nagy intenzitás mellett jelentősen megnőtt. Arginin, mint természetes GH szint — növekedési hormon — növelő A kor előrehaladtával a szervezetünk természetes GH növekedési hormon termelése lelassul.

Ennek a hormonnak jelenléte összefüggésben van a zsírfelhalmozódás és az izmom megmaradással is. Az arginin képes növelni a szervezetünk GH szintjét, mely lehetővé teszi a fehérje szintézist, jobb aminosav beépülést tesz lehetővé, ezáltal az erekció helyreállítása stressz után őrzi meg az izmainkat.

Arginin fokozza a tápanyagok beépülését és a regenerációt Kimutatták, hogy az arginin arginin erekcióhoz növekszik az inzulinkiválasztás is.

Ez egy állóképességi sportoló számára azért lényeges arginin erekcióhoz előnyös tulajdonság, mivel az inzulinról mint tudjuk segíti a tápanyagok sejtekbe juttatását, mint pl. De nem csak az elsődleges üzemanyagforrásunkat a glükózt, hanem emellett az energiaellátásban szintén fontos aminosavakat is bejuttat a működő izmokba. Ne felejtsd el, a szervezetünknek a sportolás közben elsődlegesen szénhidrátokra van szüksége az energiatermeléshez, azonban amikor nem megfelelő az energiapótlás vagy a sporttevékenység hosszúra nyúlik, a szervezeted másodlagos üzemanyagként a fehérjékhez nyúl, hogy hozzájusson az aminosavak hoz főként BCAA és Glutaminamiket az energiaellátó folyamatokhoz használ fel.

Éppen ezért fontos, hogy figyelj ezeknek az aminosavaknak a pótlására ilyen esetekben. Ezeket a cikkeket ajánljuk a figyelmedbe a BCAA és a Glutamin jobb megismeréséhez: Glutamin pótlás a sport teljesítmény növeléséért Azzal, hogy az arginin segíti a jobb tápanyagellátást, beleértve az aminosavak izmokba juttatását, hozzájárul a fokozottabb regenerációhoz, így erősebb és kitartóbb izomzatra tehetünk szert.

Itt meg kell említenünk a méregtelenítő tulajdonságát is, mivel képes megszabadítani a sportolás következtében végbemenő izomlebomlás során keletkező méreganyagoktól. Arginin, mint teljesítménynövelő A fentiekből már jól látható, hogy a sportolók körében miért is olyan népszerű az arginine aminósav, mint teljesítmény növelő.

Ennek bizonyítéka arginin erekcióhoz tanulmány is: …az arginin-táplálékkiegészítés lecsökkentette a kerékpározással járó oxigénfelhasználást Országúti kerékpárosokon végzett tanulmány Egy új tanulmány a British Journal of Sports Medicine  Brit Sportorvoslási Folyóirat kiadványában azt sugallja, hogy az arginin-táplálékkiegészítés lehet, hogy tényleg fokozza az állóképességi teljesítményt.

Hat versenykerékpáros vett részt a tanulmányban. Véletlenszerűen jelölték ki őket, hogy vakon elfogyasszanak, egy 6 gramm arginint tartalmazó italt, vagy egy placebo italt, három napig, mindennap.

A táplálékkiegészítési periódus végén, az összes alany egy inkrementális kerékpáros tesztet végzett el kimerülésig hogy megmérjék a VO2max-otamit egy szimulált 20 km-es időpróba követett, egy helyben álló kerékpárokon. Egy kiürülési időszak után, a kísérletet megismételték, de ez alkalommal a placebot arginin erekcióhoz azok, akik először az arginint kapták és az arginin táplálékkiegészítőt kapták azok, akik a placeboval kezdtek.

Javult időpróba teljesítmény A teljesítmény, a kimerülésig tartó inkrementális kerékpáros tesztben, változatlan volt, a placebo és a táplálékkiegészítési körülmények között. Itt az arginin nem volt hatással a VO2max-ra. Azonban, az arginin javította az időpróbai teljesítményt. Átlagosan 32 perc és 48 másodperc kellett az alanyoknak, hogy elvégezzék az időpróbát a placebo feltétele mellett.

Három napnyi arginin-táplálékkiegészítés után, az átlagos idejük csökkent re. Ez egy statisztikailag jelentős 1. Hogy hogyan sikerült elérni ezt a hatást?

Bejegyzés navigáció

Úgy látszik, hogy az arginin-táplálékkiegészítés lecsökkentette a kerékpározással járó oxigénfelhasználást.

Az oxigénfogyasztás 6 százalékkal kevesebb volt az elvégzett időpróba során, az arginin erekcióhoz után, habár az átlagos erőkibocsátás valamivel nagyobb volt. Az arginin, a vérnyomást is csökkentette nyugalmi állapotban és növelte a csúcsteljesítményt a VO2max tesztben watt-ról watt-ra anélkül, hogy az oxigénfogyasztás megnövekedett volna csúcsteljesítményen.

A fő oka, amiért az emberek L-arginin-t használnak, a véráramlás növelése, leginkább a testmozgás során, de más olyan esetekben is, mint a szívkárosodás vagy az erekciós zavar.

Az L-arginin hatása

Az l arginin szedése — Mi az L-arginin klinikailag hatékony dózisa? Úgy gondolják, hogy az L-arginin klinikailag hatásos dózisa nagyjából 6 gramm. Még akkor is, ha a nap folyamán többször is fogyasztod, az g-os tartomány a legmagasabb az egyszeri adagokban. Kisebb dózis, mint 3 g is alkalmazható, de úgy találták, hogy a maximális hatékonysága körülbelül ez a 6 arginin erekcióhoz.

Míg 10 gramm vagy annál több L-arginin bevitele az a tartomány, ahol a bélrendszer mellékhatásai gyakrabban fordulnak elő a rossz felszívódás miatt.

Tesztoszteron

Tehát 6 gramm az a középút, amit jól tolerálható mindenki számára és hatékony mennyiség. L Arginin adagolása A napi adagolás az adott céltól függ, mely gramm között mozog. Az egészségmegőrző tulajdonságai érdekében naponta szedhetjük. Vannak javaslatok, melyek hét szedése után hét szünetet ajánlanak.

Miért használnak a sportolók arginint? Mindent az argininről!

A sportteljesítmény növelése érdekében fogyasszunk sportolás előtt éhgyomorra grammot. L arginin káros hatásai — Vannak mellékhatások? Az L-arginin-kiegészítés leggyakoribb mellékhatása lehet a hasmenés, ami a túlzott adagolása miatt következhet be.

Ez a mennyiség több, mint 10 grammot jelent. Ennyit felesleges egyszerre fogyasztanod, maradj az egyidejű grammnál. Szinergistái — mivel érdemes kombinálni az arginin erekcióhoz szedését? Jobb sportteljesítményért: Kreatinnal együtt szedve gramm kreatin naponta folyamatosan hatékony erősítik egymás tulajdonságai, fokozzák a fehérjeszintézist, az ATP termelést, nagyon hatékony teljesítmény növelők.

De mint feljebb olvashattad, azáltal, hogy segíti az inzulinkiválasztódást, hatékonyan segít az energiaellátásban sportolás közben, így mind a szénhidrátok, mind az aminosavak hatékonyabban kerülnek felhasználásra.

Béta alanine szedése napi gramm folyamatosan kihagyás nélkül, akár hónapig képes kitolni a fáradási küszöböt, növeli az izomzat fizikai teljesítményét és harcol az izomzat savasodása, ezáltal az izomláz ellen.

Argininnel kombinálva egy új szintre emelheted a teljesítményedet. GH szint növekedési hormon növelésért: Ornitin nel alkalmazv hatékonyan növelik a szervezet természetes növekedési hormon szintjét.

Olvassa el is